Saturday, March 26, 2011

2 hari lagi Sarah..stay healthy

Semalam ayah balik kerja, Sarah terbaring nampak lesu. Tapi sempat jugak dia cakap kat ayah "Ayah, I miss you!!" dalam nada marah!?.

Mama cakap Sarah baru bangun dari tidur yang lama. Sebab tu nampak lesu. Tapi ayah tetap nampak Sarah macam lain je.

So mama check temperature 37.7 celcius!!. Alamak. Tapi bila rasa dengan tangan, badan tak panas. Sarah siap cakap "Noo..not hot".

Tinggal 2 hari je lagi nak chemo ke empat. Janganlah demam Sarah, nanti chemo lambat start.

Pagi ni Sarah bangun dengan badan yang biasa dan ceria macam 2-3 hari sebelumnya.

Alhamdulillah.

Happy dapat cup cake

Cerita disebalik cake :2 malam lepas Sarah nak ke Giant masa balik dari kedai mama nak beli nasi ayam favourite. Menangis2 insist nak pegi. Penat dengar jeritan Sarah ayah dan mama pun bawaklah ke Giant pukul 9:15mlm. Tapi ayah tahu tak boleh dibiasakan. So sampai kat Giant ayah masuk dan keluar balik dan bagitau yang kedai nasi ayam Giant tu dah tutup. Punyalah meraung Sarah. Dalam meraung tu, tetiba dia cakap nak kek. So nak pujuk bagi diam bawaklah ke Puchong Jaya Berry's. Ayah dan mama dapat rasa yang Sarah nak jadikan routine baru dia, malam2 ke kedai kek. Betul je. Malam tadi masa balik dari kedai mama, Sarah nak ke kedai kek. Ayah buat dek, tak layan. menangis Sarah merajuk dengan ayah dan mama. Terus masuk tidur. Pagi ni lepas bukak kedai mama, mama bawak pegi beli kek. Tu yang happy bukan main tu.

Sedih...

Darwish...I miss you....

Darwish ikut uncle dan Adib pegi mandi manda. Ni Awish call dari rumah makcik Mini.

No comments: