Thursday, June 30, 2011

Mina tak sihat.

RealKids telepon ayah, selepas gagal menghubungi mama (dalam rekod diorang mama nye masih no lama).

"Ermina not feeling well. She got headache and she just vomitted".

Mama ambik Mina dari RealKids dan bawak pegi klinik. Doktor cakap takde apa2.

Mama kata pagi sebelum ke RealKids memang Mina macam nak muntah. Dia makan nugget. Mama pun makan nugget tu tapi tak ada apa2 pun.

Petang ni Mina masih pening kepala, lembik dan dah demam pulak. Ke klinik lagi ambik ubat demam pulak.

Harap2 nothing serious, hopefully just food poisoning.

Get well soon Mina....


1 comment:

abah khalisha said...

tahap antibody kanak-kanak agk lemah compare org dewasa..