Tuesday, March 30, 2010

Can you teach me Chinese

Mina : Father, can you teach me chinese
Father : ......
Mina : Hua..huaa...huargh...Teach me chinese
Father : How can I teach you, I never learn chinese
Mina : Hua..huaa...huargh...see like these (sambil menulis atas kertas yang dipegang dari tadi)
Father : You teach me first ok
Mina : Hua..huaa...huargh...Teach me chinese!!
Father : .....(cuba menahan hati from reaching it's boiling point)
Mina : Mother, Hua..huaa...huargh...Teach me chinese!!
Mother : Wa ai ni
Mina : Nooo!!!! Not like that!!!..hua..huaa...huargh..!!
Father : OK! YOU GO TO ATUK (apek la) HOUSE THAT SIDE AND ASK ATUK TO TEACH YOU OK?! YOU WANT?!!?
Mina : I don't want!..hua..huaa...huargh..!!
Father : IF YOU DON'T WANT, YOU KEEP QUIET!!!
Mina : .....

Demikianlah tadi satu drama yang menyayat hati yang bertajuk "Can you teach me Chinese"

Hua..hua..huaa...huargh..!!

No comments: